Underbara väder!

Så jävla underbar att det är så fint väder nu, det gör en verkligen glad!
Började dagen med att ringa och få en läkartid sen blev det en kopp te och en dusch fast ja inte samtidigt;P
Sen bar vi oss av mot järna, tog självklart brädan med mig :D Hade ine urinvägsinflammation igen! känns fett bra sen fick jag tid igen för att kolla ryggen och astman. Gick förbi solariet på järna och det visade sig att dom jade fått nya maskiner så jag va helt enkelt tvungen att sola lite ;) och det va fett värt det. shit dom nya "sängarna" hade typ allt. om man tröck på en knapp så kom det en kall bris med kallt ångat vatten eller va man ska säga:P och sen på en annan kunde man trycka så kom det luft som luktade mint typ, gott iaf. haha
På tåget hem träffade vi Petra och hennes polare. Jag och joel hade planerat en liten stek runda på stranden och det hade dom också tänkte så vi gick hem packade med oss frukt och vatten melon, SÅKLART! ett måste på stranden tycker jag! Låg och stekte lite och pratade gojja, ja sånt man gör med polare hehe:)
Sen bar vi av oss hem och det gjorde dom med för det började blåsa så förfärligt:(

Nu hemma ska ut och jogga en sväng tror jag. Sedan hem till blunda också. Imorgon har jag kanske fått jobb i nyköping som statist i en film. Dom skulle höra av sig mer ikväll om det, skulle va kul och najs med lite extra pengar:)


Kommentarer
Postat av: Paulina danielssob

Haha rolig kommentar. Man kan ju undra vrf. Jag tippar på att rossana välte båten haha

2010-06-04 @ 10:25:39
URL: http://Paow. Se
Postat av: tjejen jerry

Fin bild!

2010-06-07 @ 16:25:57
URL: http://svartvitnyans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback