Ush för telgebostäder!

Nej fy! Om ni ska flytta använd er inte av telgebostäder!
Dom tapetserade om i alla rum för 2 månader sen och det är jätte dåligt underarbetat så det är "bubblor" över alla väggar i alla rum AS fult! Sen skulle dom "fixa" elementen men dom gjorde så dom inte går att sätta på istället och så ska det ju inte vara? så det är SKIT kallt hemma hos oss. Sen håller dom på och renoverar fasaden utanför och bygger och målar så helt plötsligt står det någon snubbe på balkongen och målar när man vill gå ut och äta frukost i fred lixom? vadå tränga sig på i ens hem? Nej fy tycker det är as jobbigt så J ringde till dom idag och sa till. Tror dom skämdes lite för dom sa typ- Ojojoj så ska det ju inte vara. NEJ det ska det inte jävla pajaser...
Ush blir irriterad när man inte kan känna sig hemma i sitt egna hem.

Fy vill bara köpa ett hus mitt i skogen långt från alla! Men då är ju bil ett måste och jag får inte ta körkort än eftersom det hände lite grejer när jag va 17 så jag fick uppskjutet några år vet inte riktigt hur många man måste ju ansöka om körkortstillstånd ska väl göra det snart.

Nu bär det av mot gymmet!!


Space flower!

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :D

och den var intressant att kika på ^^



keep it up! kram :)

2010-06-09 @ 15:28:48
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback