Kryssning of dooom :D:D

Haha gjorde en liten missbedömning! Hahah skrek på joel att det var 10 min tills tåget går han kollar på klockan vänder sig om i sängen och säger- det är ju en hel timme kvar*!"¤%& tåget gick inte halv 10 utan halv 11 men men laddar upp bilder nu då ;)
Annars sitter och och drickar kaffe och äter choklad ;D

Bilderna är inte redigerade på något sätt, inget är tillagt inget borttaget ;D


Get rich or die drinking ;)

Middag ombord! Den gick på 800 ungefär*caaatshing*

Ett glas Roséee ;D

Joel var allt också med ;)

Jag tog en Räksallad med avocadoo créme *muums*

Födelsedagsbaret

-Hej jag heter ylva och jag måste bajsa lite;)

Egil + ALKOHOL = Förkrök i das hytt!

Steke?

Det blev lite för mycket spel kanske ;D

Syskonen

-Jag är inte alls för full ;)

DansDans*

Vi hookade med en rullis :D

Kändes som båten lutade lite haha

Bara för jag ser så jävla mupp ut :D Man måste ju kunna bjuda på sig själv ;)

Tror lillebror missade sängen lite :P

Bakis ciggen på morgonen, blää :P

Man mådde ju inte prima dagen efter, Hue!

Japp där va några bilder :D hope you like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback