Dåliga jag:(

Förlåt om det blivit segt i den här bloggen inte ens jag har gått in på den:P
Har helt enkelt mått för kasst för att skriva :S

Meenn.. nuu är jag iaf uppe på fötterna, ny duchad och fräsh :)
sitter och lyssnar på bloodhoundgang absolut kärlek!! Ni kanske vet hur det är att inte lyssna på era favvo artister osv. när man hör en låt igen och blir helt glad:)
jag försöker att inte sönderlyssna mina favvosar som jag är bra på att göra. om jag gillar ett band/låt så pressar jag dom/den i flera veckor och inget annat sen tillslut tröttnar man och kan inte lyssna nå mer på den:P

Idag ska jag på begravning till en kär vänn till farmor och farfar och familjen, är sådär fånigt rädd när jag åker på begravning, börjar tänka mycket på döden osv.
men det är väl bara antagligen för jag blir lätt medtagen och känslig:P

anyhow nu ska jag klä på mig kläder och sånt som behövs när man ska ut:P

Kraamkram

(  http://www.youtube.com/watch?v=X9cI8-NXCDE  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback