Hur mycket otur kan man ha??

Vaknade igår morse av att jag hade ont på högra sidan av ansiktet gick upp och kollade i spegeln och då va hela ögonlocket på högrasidan helt jätte svullet... PALLA tänkte jag, ögoninflammation tänkte jag...

idag var jag hos läkarn.. igen... efter massa prover och pill i ögat sa han bara - vi får avvakta..
suck att gå till vårdcentralen för det svaret, men fick veta att om det blev värre skulle jag åka till en akut ögondoktor i stockholm.

iaf skrev kontrakt igår!! är så jävla happy för det! SÅÅÅ slönt att flytta från järna och flytta till större, så om ca 2 veckor är jag och Joel officiellt mölnbo-bor:)
( tänkte lägga upp bilder på hur mitt öga ser ut men tog några bilder men kom på att det såg för äckligt ut:P )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback