Lång mörk dag för Ylva och Joel :(

Jobbig dag för Ylva och Joel idag...
sov inget i gårnatt pga massa oroande för idag. Gick upp vid 6 för skulle vara på sjukhuset klockan 7. ställde mig upp och började må lite illa, det blev värre och vätte tillslut attack spydde jag i hela hallen och då var det bara 15 min till tåget skulle gå.. spydde färdigt och åkte tåg med en trött Älskling som inte heller sovigt något.

kom till sjukhuset vid 7 massa prover, i med dropp och fasta till klockan 3 då det var dags för operation sövdes ner och vaknade några timmar senare. Ville direkt upp på rummet till Joel.

kom hem klockan 19.00 och mår sådär:(
Tack Joel för du finns och hjälper mig med allt helvete som vi går igenom, du är min hjälte min prins mitt ALLT!



Du är det bästa som har hänt mig!
Jag älskar dig Karl Joel Mårud
, Bara dig.

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Usch och fy! Kna inte ens sätta mig in i er situation, måste vara på gränsen till det jobbigaste man upplevt? Du måste vara en stark tjej Ylva! Jag skulle absolut inte klara av det! Men tror deffentitivt att det skulle vara jobbigare om du redan skulle haft barn, så känner iaf jag när jag försöker tänka mig in i det. Jag har aldrig vart gravid innan, så jag vet inte hur det känns. Men jag VET att jag skulle bli hur ledsen som helst ifall det kom ett missfall nu, för nu vet jag ju vad jag går miste om. Ifall det skulle hända innan jag blev mamma så tror jag inte att det skulle vara lika jobbigt (då jag inte planerade att bli mamma). Du är stark, oj oj! Har dom gjort prover och sådant , kommit fram till varför? Finns här om du behöver prata, du kan alltid nå mig på mailen!



Keep going, kämpa på!



Kram

2010-03-12 @ 08:18:47
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack sp mkt flr din röst :)

2010-03-12 @ 08:19:14
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Okej. Du är stark, även om du inte tror det själv! Kämpa på och jag håller verkligen tummarna att ni någondag får det att fungera!!

2010-03-12 @ 15:49:15
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Nora

Vad har du haft för dig gumman?Känner mig orolig :-(.Puss från Nora

2010-03-15 @ 20:33:14
URL: http://swedeinleeds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback