Mys :D

Mys dag idag!
vaknade ganska tidigt för att gått och lagt mig så sent typ halv3 någonstans, somnade i Joels armar Älskar DET!
joel stutsade upp och började mublera om och bar möbler fram och tillbaka, cred till honom!
Jag låg kvar i sängen och mumsade apelsin och kollade vänner.
det blev för överigt jätte fint i lägenheten:) fick in en till soffa och flyttade tvn mycket pra jobb joel:)

Sen blev det nudlar och mer vänner och sen som middag blev det super god kykligt med terakii(stavas) mojs på med jasmin ris och ärtor:) mums mums:)

igår spenderades hela dagen hos föräldrarna och gjorde god pasta sallad:)

har kollat filmen ondskan idag också, är det bara jag som tycker den är rolig?:D
haha det är en seriös film om hemska saker jag vet men gud så kul den är :P

nej nu blir det antagligen mer vänner och mys sedan sova tidigt idag känner jag:)

PussPuss



Oldie bild men gillare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback