Suck*

Idag, Onsdag...
igår tillbringade jag(och Joel) yttligare en dag/kväll på akuten i södertälje..
fick attack ont i magen igen så gick till vårddcentralen men dom var oroliga att det var något som hade gått fel sen operationen så åkte in akut direkt från vårdcentralen i järna till södertälje sjukhus.

fick gör massa olika tester och prover men läkarna kom fram till att det var ett riktigt kraftigt magsår(just perfect) så har fått en 14 dagars dos medicin som skall hjälpa om den inte gör det måste jag åka in igen.. så hoppas hoppas.

Fick iaf veta imorse att jag och Joel fick lägenheten :D Fan va skönt att flytta till större och speciellt skönt att flytta från vider äckel järna!

men men snart är vintern slut och våren är på väg, känns som det börjar klarna upp för oss igen :)


Såååå nu lite sköna bilder från förr :D


på tok för mycket alkohol kanske?


Arvika -06 Kul!


Jag och Magne -04, småungar :)


Jag och Joel sommaren -07(tror jag)


<3<3<3<3

Har så många mer men det kommer någon annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback