Till Dig Joel



Karl Joel Mårud <3


Det finns inga ord som kan förklara den kärlek jag känner för dig och hur glad jag är för att du stått ut med mig fast jag vart en sån dålig flickvänn. Men om du låter mig ska jag, varje dag vara den bästa och allt du behöver. Du gör livet värt att leva, du ger allt en mening. Vi har gått igenom mycket jobbigt tillsammans men "What doesn't kill you makes you stronger "

Och det är verkligen sant! Du har fått mig att förstå att det är vi två och ingen, INGEN ska få mig att ändra mig.


Tack för all den här underbara tiden du har gett mig och jag ser verkligen fram imot en underbar framtid med dig fast den ibland ser ganska svart ut men du får mig att orka fortsätta!

Utan dig, Joel hade inte jag funnits idag och jag är så glad att du hjälpt mig, stöttat och funnits där för mig!


Massa kärlek till DIG min underbara älskade bästa finaste snyggaste pojkvänn, Joel <3


Kommentarer
Postat av: Tuva

Busbild!

Och det är mysigt att ni trots motgångar håller ihop <3

2010-04-15 @ 21:02:41
URL: http://sirajeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback