Hemma bäst:)

Blev att åka till gabbi igår och bara tat lugnt. Drack en halv öl men det var inge gott, Blä. Vi moffade mass chips och kakor och massa annan mat sen tokdäckade alla utav matkoma tror jag hehe. Vaknade imorse och kännde mig helt bakis och ömm i hela kroppen. Konstigt.. :s
Nu är vi iaf hemma och jag har städat mitt rum (Badrummet) Hehe lite internskämt mellan mig och J. Spenderar största tiden i badrummet hemma än något annat rum:P Fast idag har jag bara duschat en gång hittills och ska försöka inte duscha igen. Ush ska duscha dubbelt så lång tid imorgon:P (kommer säkert duscha en gång till idag)

Nu ska jag fortsätta städa och fixa i ordning:)

Puss Hej! :D

Osminkad o ducshad och ofixad med jobb kläder. Ser ut som en liten pojke :D Maby i am?? ^^

Kommentarer
Postat av: Tuva

Du är vacker!

2010-06-02 @ 09:17:29
URL: http://sirajeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback