hemma igen

Blev ett litet snabbt avslut på förra inlägget men Kimmy kom inrusande i lägenheten och skrek om prommenad och det tyckte jag lät bra:) så vi tog en snabb liten prommis till bryggan och satt och kollade på 9or från ene skolan som satt och söp folköl:) Fast vi satt på bryggan i solen dom satt på stranden i skuggan:P
Nu ska jag jag peppa lite till musik sedan bär det nog av till Gabbi och David för lite grillning och krök vid stranden:) Myspys!
Snart kommer älskling hem också han har varit borta typ nästan hela dagen:( haha nää men länge iaf:)

Härliga M To The Ölnbo <3

Kommentarer
Postat av: petra

tror faktiskt att jag såg dig!!! körde igenom mälnbo och då tror jag att jag såg dig och 1 till! :-)

2010-05-28 @ 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback