ojojoj sliten...

Har suttit uppe hela natten hos David och Gabbi och matat nyfödda hundvalpar eftersom mamman är nyopererad plus så hade hon fått mjölkstockning i ena bröstet och det är jätte farligt:( Men vi vaar ett gäng som hjälptes till hela natten så förhoppningsvis överlever både mamman och valparna.
Ska sova några timmar sedan bär det av dit igen. så blir en till uppesittar natt men det är det ju klart värt!!

När jag har tid och ork lägger jag upp lite bilder från lite allt möjligt som hänt på senaste, våran dator är fortfarande helt kraj men Joels pappa har tagit hem den till sig för att försöka fixa den, som förhoppningsvis går!! Har fan inte pengar till ny just nu :( Men får låna en laptop så länge...

Nej nu ska ja slänga i mig lite gröt och sedan bädda ner mig i sängen och försöka vila upp mig tills lite senare!!

Skriver nog senare if i palla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback