Suuuck

Hmmm helvetes dag har det kännts som.
Precis innan vi åkte hemifrån fick jag ett samtal från vårdcentralen att min läkare är sjuk idag så ingen annan kunde ta mitt "fall"!!! ÄCKLIGA JÄVLA VÅRDCENTRAL!!! Burn and die in hell
sen blev det inget södertälje för jag va tvungen att åka fram och tillbaka till Fucking stockholm för att lämna pengar till sara. Tåg 2 timmar utan musik suger ju ganska hårt kan jag ju säga...
Kom hem och börja tok städa och hand tvätta kläder eftersom det inte fanns någon tvätt tid och jag vill hinna tvätta upp alla kläder innan vi åker till norge, vilket är på söndag.
PLUS att vi måste ställa ut sängen i vardagsrummet för dom ska tapetsera på måndag...
Men men vi är glada iaf :)

Har därimot inte ätit idag tror jag hoppar övar att äta idag gör det imorgon istället...

Nu städa vidare...hörssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback