Tjoho!

Sitter nu hos Joels föräldrar. Läkar besöket gick väl sådär:/ Kom till vårdcentralen kloickan 09:55, hade tid klockan 10:00. Gick in anmälde mig i kassan och satte mig och väntade... klockan passerade 10 och blev 20 över... Då gick jag till kassan och sa till då visade det sig att jag hade tid klockan 14:00 inte 10:00?! Men det stod 10 på jävla pappret jag fick hem... blev svin sur och skällde på dom så jag fick en "akuttid" nu så jag slapp vänta till fucking jävla 2...
Dom kollade trycket i mina lungor och det såg väl sådär ut så dom sa typ att jag skulle ta mer medicin.. ush..

Nu ska jag ringa lite vuxen samtal osv sen senare idag ska jag nog träffa lillsarisen... beror på hur sent det blir annars åker jag till valparna.

Har tänkt jätte mycket på det där och skaffa hund, men fungerar det verkligen med ett barn? Tänkte på senare..
Får ta mig en riktig tänkare! Är det nån av er som har hund och barn?

Vart är det fina vädreeeet!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback