ush TRÖTT!

Vaknade först utan Joels mobil som ringde på klockan 08.00 -NEJ! tänkte jag och stängde av den dirr. Min mobil började tjuta vid klockan 9 då jag brukar gå upp. -NEJ!!!! tänkte jag igen och stägde av den fort som tusan vaknade sedan runt 11 och tänkte - FAN! tycker inte alls om att gå upp så här sent känns som man missat halva dagen.
Men men så är läget just nu. Tänkte kanske ta en sväng till stan måste växla lite norska pengar och dra en liten longboard runda, för i norge kunde man fan inte åkanågon bräda inte för det var fan 90graders backar, på riktigt sjukt leskigt! så får kompensera med en fet longboard dag idag istället:)
Måste träffa frmor också som jag är skyldig pengar. Men men nu ska jag börja dagen.
igår duschade jag 3 gånger det kan inte vara nyttigt alls:s men håret ligger ju inte rätt annars:P har börjat få jätte torr hud eftersom jag duschar så mycket och det är inge bra alls:S men men får bara dämpa mig lite.


17 Maj i Norge det var helt underbart!

Rep Saltåkvarn. Hittade allt en liten Antisbutik i trondheim. allt var ca 60-70 spänn dyrare det gillar vi:) Antis power!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback