Vakna trött, igen:(

ush hatar att vakna trött, kanske är för jag slutat dricka kaffe också. Fast igår tog sötsuget verkligen över och det blev Ben and jerrys för mig och Joel. Kännde mig dålig efteråt men J gjorde mig på bättre humör:P
Nu sitter jag och dricker vatten ska så småningom göra någon form av fruktsallad*mums*

Alldeles snart kommer min farmor och farfar hir för att lämna ett papper och hämta lilla kattungen som min farbror ska ha :( kommer sakna lillmissen, men visste ju att dom skulle bort så. Jag får väl slänga ut stora katten så den blir Gravid igen så får vi massa missungar :)



Lite pics från norge igen

Dala hästen i hedemora typ:)

Jg utanför den stora katedralen i Norge

Japp vi är fina :) Nu ska jag göra frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback