Haha

Läste igenom min blogg lite och kom på att den är inte tillräckligt kul(tråkig alltså)
tror det är för jag inte orkar skriva massor när jag bara har vänstern:P
Men snart åker gipset av! Kommer nog vara as leskigt att knyta handen när man vet att fingrarna va helt mos för några veckor sedan. Nästa gång jag ska till sjukan så ber jag om fotona så jag kan lägga upp dom:)
Sitter och kollar på bilder från 2007 och käner mig väldigt vuxen:P 2007 släppte jag allt och bara körde:D Haha saknar den tiden:)

Här är några bilder på mig through times

Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!! Du er en jævla skam, som rakker ned på andre.. Kissie er et flott menneske..



Blir flau av å se på bloggen din....



Dust

2010-04-29 @ 15:36:13
Postat av: FogstridEr

Koprofag <-- Latin

2010-05-06 @ 12:48:20
URL: http://www.soundcloud.com/FogstridEr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback