Ylva <3 Joel

Karl Joel Mårud <3
Måste bara säga att det är 2 år för mig och joel om några dagar! Tänk att vi hållt ihop trotts all jävla skit!! Är så jävla lycklig med dig, tack för du ALLTID finns här vid min sida. Tack för du aldrig gett upp på mig fast jag gjort det. Tack för du väntat på att jag ska förstå. Det tog en tid för mig att inse att det är du och jag som gäller! Du har hjälpt mig så otroligt mycket. Jag har funnit min andra hälft Joel!
Du är inte som andra killar, du är perfekt precis som du är! Shit vad jag älskar dig har aldrig kännt såhär för någon annan förut, dom här känslorna är helt nya för mig, Men det är dom bästa:)
Jag skulle sluta fungera om du försvann ur mitt liv och at så stört jävla rädd att det ska hända, men vet att det inte är någon risk;)
Jag vill bli gamal med dig joel, jag vill leva mitt liv med dig, jag kommer alltid alltid älska dig överallt annat, mer en någon annan någonsin kommer älska dig!!!
Min kärlek för dig växer och växer för varje dag som går. Du är marken jag går på, luften jag andas, maten jag äter Du är mitt allt, utan dig klarar jag mig inte!
Jag älskar dig Karl Joel Mårud


Du och jag föralltid!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

åh vilken underbart fin bild! och text såklart :)



sv: haha jaså det tycker du? Har några bokningar så det får vänta lite :)

2010-04-29 @ 19:53:46
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Tuva

Så glad för er skull! <3

2010-04-30 @ 14:10:55
URL: http://sirajeria.blogg.se/
Postat av: Joel

När jag träffade dig började mitt liv på riktigt, jag visste inte att det kunde kännas som jag känner för dig, finns inga ord egentligen. Jag är så glad att jag träffade dig Ylva Sjöberg, du är den finaste underbaraste människan som finns! Vill vara med dig till döden! J<3Y

2010-05-03 @ 19:26:48
URL: http://iskallaylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback