Äckel poliser!!!!

Kom nyss hem från dubstepen, kom dit med inställningen att ta 10 tåget hem men det va fan kul! :) Helt nykter också roligast på länge och dj´sen va grymma :) Dansade så jag blev helt blöt!! Sen va Egil(lillebror) uppe på scen och beatboxade lite det va fett faktiskt :)

Det som pajjade stämningen va alla äckliga jävla poliser väktare och "civvare" som kom och haffade fan alla som såg "misstänkta" ut. Fast en del faktiskt inte hade gjort nånting. Dom bara sprang och letade hash på var enda jävla unge. Låt dom som vill knarka för i helvete?! Låt ungdommarna ha kul iställer för att gå runt och nojja...

Aja annars var det topp faktiskt :) Kanske lite för mycket småbarn men man kunde inte förvänta sig något annat men det va okej alla skötte sig :)

Anyhow ska laga lute mat sedan kollar bilder från telefonen och det finns något bra att lägga upp. Det va så rökigt så man knappt råg nånting! Dom kanske borde taggat ner lite med rökmaskinerna :P

Såhär såg jag ut när jag kom hem :P

Skabb, Trött, svettig och påväg in i duschen

Kommentarer
Postat av: josefine

Rätt svar från "Vad föreställer bilden" finns nu på bloggen :) 6 personer blev länkade, kolla om någon av dem är du :) Ha en fortsatt trevlig morgon!

2010-08-14 @ 10:08:35
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!

Kram Malin

2010-08-14 @ 10:55:57
URL: http://www.designofluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback