HAHAHA

Fan va bloggen blivit tråkig på sistonde! Men jag har haft 0 ork att lägga energi på den får väl kanske göra det nångång i framtiden :P


En sak jag tänkt på är att fan va alla ska ha barn nu? Alla är gravida och folk som verkligen inte ens ska ha barn. Många i min omgivning alltså. Det är från 16 åringar till retards som har bestämmt sig att skaffa barn! Tycker det är helt sjukt. Det va någon som gemförde barn med att skaffa hund?! HALLÅ?!?!
Va fan tänker folk med? Det finns ett gäng jag faktiskt skulle vilja gå fram till och slå dom i nyllet så dom kanske hajjar... men men... Vad kan jag göra? Bara stå och skratta åt dom när det går åt helvete sen, det är okej för min del. Skaffa barn ska man inte göra för man har tråkigt eller vad tycker ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback