Inget internet = Ingen uppdatering

som ni alla vet har jag haft krångel med internet fram och tillbaka så imorse när jag va så jäkla blogg sugen funkade det inte. Höll på att gå i taket.
Har iaf varit en lugn dag. Glidigt lite på brädan, träffat farmor och farfar och farmor köpte en burberry väska till mig ;D Tack farmis! Sen åkte jag till mamma och pappa som hade lite kräftskiva/party men drog när alla började bli fulla haha. Fulla vuxna är nog det tråkigaste som finns. eller ja fulla människor över huvud taget för den delen.. ush..

Imorgon blir det bröllop det ska bli kul :D
Joels storesyster som gifter sig och after party på bröllp är sjuklt kul! :D

Nåväl ska umgås lite med min älskling som jag inte träffat på hela dagen då han åkte härifrån klockan halv 6 imorse :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback