Jävla skit lag!

Visste ni att i t.ex danmark och Norge har dom förbjudit olika hundraser eftersom dom klassas som "kamphundar"?!? Jag tycker det är helt sjukt! Hur faen kan man förbjuda ett djur? Hundar speglar sina ägares personligheter och eftersom det faktiskt är MÅNGA utlänningar typ turkar syriander osv (blä) Som har Amstaffs, pitbulls osv och hetsar dom till olika saker. Och det är helt fel!! En amstaff kan bli precis lika mysig som vilken hund som hellst!!
Statistiken i sverie visar tillochmed att dom som bitit eller gett sig på mest människor är faktiskt våran kära vänn goldenretriver! Det är sant kolla upp det om ni inte tror mig.

Jag tycker man ska förbjuda allajävla blattar i södertälje att ha sånna hundar istället för att förbjuda att alla ska ha sånna typer av hundraser!! Ni pajjar för oss era äckliga jävlar!
Min farmor och farfar har t.ex en bullterrier som klassas som "kamphund" och man kan ju säga att det fan inte är någon jävla kamphund. Kan vara den fånigaste snällaste och mest oagrisiva hund jag någonsin träffat!!
Nej det kan vara den dummaste lagen i världs historien, eller ja och att man inte får pissa utomhus haha!

Vad tycker ni??


Ser detta ut som någon jävla kamphund eller?!

Kommentarer
Postat av: sandy

Det är sinnes! Det är inte hundarna det är fel på utan ägarna. Blir så jävla irriterad. Dem är ju världens underbaraste hundar :O

2010-08-22 @ 16:38:00
URL: http://ghettodolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback