Kort lång

Låång dag fast endå kort...
Åkte hem till päronen fick massa möbler och saker till hemmet av mormor och morfar som va superfina! Och sen massa kläder av mams! Tack Älskmamma!

Sen blev det grönsaks soppa och till efterrätt fruktsallad och te, mums!
Sen blev det lite äppelplockling samt mys framför tvn med familjen, skönt att komma hem till föräldrarna lite ibland ;)

Nu hemma och packat upp alla saker samt beställt tvätt tid tills imorgon(behövs verkligen!) Ska äta något sen lägga mig i sängen och bli trött för nu är jag lite överpigg :P


Lekt med lila "isen" också. Lillebrors kattunge som han fått från/av mig :)
(bilden är inte tagen idag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan grym design=) kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och modetrender hur det är att vara tsm med en rappare som slagit igenom stort osv osv =) låter det intressant ta er en titt kanske kan vi börja följa varran genom bloglovin?:) kram kristin

2010-08-26 @ 22:16:54
URL: http://Http://Kriistiinjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback