Mini söndag?

inte så mycket uppdaterat idag inte. vaknade med sjukt  ont i handleden, samma hand som jag bröt. Fan hoppas det inte blivit några komplikationer med läkningen så blir jag galen... Det har blivit värre under hela dagen. Anoways så gick vi ut i skogen på långprommis idag mitt på dagen med lille bror. Plockade blåbär lingon och svamp mys.

Sen åkte vi till Gnesta och älskling gick och gymmade med david och jag gick till farmor och farfar. Gick ut med deras söta hund, Hilda, som en en bullterrier. En mini :) Inte ofta gammlingar har "kamphundar" haha denna har verkligen ingen kamp i sig troligtvis lite gris men den är inte leskig på något sett mest fånig hehe.
Sen blev det att handla och åka hem.... kul dag? njaaa hela dagen har kännts som en jävla söndag.

Nu orkar jag inte skriva mer för jag har förjävla ont!!!


JÄVLA HAND!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback