Nej jag har..

inte damp...
Men när jag kom hem och blev lite för glad att se Joel och fick dampryck och hoppade runt i lägenheten tills han tillslut fick säga till mig och blev trött själv. DÅ satte jag på mig ett par randiga  knä strumpor, en "hiphopkeps" och en palestinasjal över halv ansiktet och mina "slajding" handskar( nej tyvärr det finns inga bilder) Och dampade runt och sjöng tills Kimmy kom in springade genom dörren och började låtsas slåss och lyfta runt mig och skrika och dampa med mig så efter några minuter blev jag lite tröttare, faktiskt haha. Sen började vi igen när vi såg på joel hur trött han blev av bara kolla på oss då började vi skrika och hoppa runt lite till så joel tillslut fick säga till oss, igen, hahaha...

MEN nu fick jag order om att vara snäll flickvänn och lugna ner mig annars kommer jag inte kunna sova inatt:P

Fick världens bästa idé och skulle setta på mig alla kläder jag hade i garderoben men joel fick mig att inse att det inte finns någon chans i världen att det skulle gå så jag sket i det, tillslut men en dag skall jag allt försöka :P


Haha en bra star't på dagen :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback