Norge!

NU har jag äntligen orkat sätta mig framför bloggen. Är jätte trött idag förstår inte varför för jag somnade kanske runt halv1-1 och sov till 11. Vaknade ju såklart ett par gånger men borde endå va pigg tycker man. Aja nåväl.
Skall försöka bli lite piggare och sedan åka in till gnesta och lämna lite saker och sedan åka till mamma och pappa. Dom hade massa grejer från Norge som jag fått av mormor, kul!

Längtar sjukt mycket efter norge ska försöka åka när vi har lite mer pengar. Men så dyrt kan det ju inte vara med en tåg biljett eller? aja det får bli dagens och kolla upp det.
Älskar Norge ser verkligen mig själv att flytta dit någon gång. Stor trivs verkligen där och med all mysig släkt och den mysiga naturen osv. Nepp stolt
Norsk är man allt! :)


Solnedgång från mormor och morfars hus i Norge :)

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Kul att du va med i dagens blogg tävlingen jag hade igår, vinnaren finns uppe nu! Allt bra annars?

2010-08-26 @ 14:18:22
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: emeliies

snygg header :)

2010-08-26 @ 16:56:13
URL: http://emeliies.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback