Sömnproblem ta en tablett?

USH! Sitter fortfarande vaken och klockan är ja halv 5. Försöker intala mig själv att om man inte kan sova så är det bara så. Men men jag ska nog gå ner till stranden med en termos varm choklad eller kaffe kanske låter bättre och en filt och kolla på soluppgången.


Kollade nyss upp när solen gick upp och den går upp vid 5 så ska koka lite varmt kaffe nu och bege mig mot stranden :)
Hoppas det blir nå bra bilder isf lovar jag att lägga upp dom senare!
Puss och godmorgon!!

Kommentarer
Postat av: Alice Carlson

Haha! Ja de gör vi tycker jag också ;)

Det blev fan ganska kul mot slutet xD <3

Fin header btw.

2010-08-13 @ 04:59:51
URL: http://bigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback