Vampires Suck?

Nu blir det "Vampires suck" en parodi på barnfilmen "twilight" som förövrigt kan vara en av dom sämsta filmerna som gjorts! Jag menar come on!? Han "edvard" är ju inte snygg någonstans?! Han ser ut som en fucking neandertalare? SERIÖST!! Snälla kan inte någon berätta vart fan han är snygg någonstans för jag ser det verkligen inte?? Blek bög vampyr! Inte han varulvs killen heller USH. Om dom ska göra en dålig film kan dom iaf ha "snygga" skådisar. Verkar som det va dåligt med dom eller så var det ingen som ville vara med :D
Nej fy fan va flopp! Böckerna kanske är bra jag vet faktiska inte men filmerna uuu så dåliga! Barnfilmer! från 10-14 obs inte för vuxna borde det stå! Haha

Anyhow parodin kanske är rolig vi får se :)

Men om det finns något barn som läser min blogg som ser "charmen" med killarna i filmen(och tjejen) snälla tell me!


Kommentarer
Postat av: rxen

Synd bara att att Friedberg och Seltzer är två talanglösa jävlar... Ingen känsla för varken humor eller filmskapande.



2010-08-19 @ 23:48:58
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

såg den på bio igår... vet inte riktigt vad jag ska säga. Håller mig nog till trailern som faktiskt var bra.. istället för att slösa 1 och en halv timme på bion..

2010-08-20 @ 11:35:25
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: fowzie

sv; ursäkta för segt svar. men har inte haft fungerande internet. Låter bra det! tack ;D

/ fowzie

http://feliciaaulen.blogg.se

2010-08-20 @ 13:34:30
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Alltså Ylva! Nu måste jag rätta dig.. Jacob, varulven är den läckraste killen som vandrat på denna jord. Och var han är snygg nånstans, hallå! Överallt ^^. Visst skådespeleriet suger i allmänhet i hela filmen. Du nämnde att det är en barnfilm, jag kan erkänna att jag är ett barn och tänker vara det tills jag väljer att bli vuxen :P Puss på dig <3

2010-08-21 @ 00:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback