Your day is today!

Hej på er!
Idag känns det som att det kommer bli en slitig dag. Vaknade kvart i 8 av att joel har försovit sig till tåget så han springer runt i lägenheten och svär, sedan tog han nästa tåg. Han ska spendera hela dagen på smärtkliniken för utredning hoppas verkligen det går bra och att han får hjälp!
Jag somnade om och vaknade, somnade om och vaknade tills klockan 12 då gick jag upp för att börja dagen, tänkte jag.. Jag gick upp och kände att hela rummet snörrade och va helt svimfärdig(inget ovanligt) så jag kände dirr att jag va för sjuk för att gå ut idag.
(är sjukskriven till sista mars för en radda olika anledningar)
och pencelinet jag äter nu gör så man mår svin illa så man kan inte göra så mycket på dagarna tills denna dos är slut.
Nu har jag iaf tagit ett långt bad med massa mysiga oljor så jag mår lite bättre men fortfarande piss!
Ska sätta mig med symaskinen och sy lite och försöka tänka lite på annat har jag tänkt.
kanske skriver senare om det h
änder något intressant...
Puss Hej Lilla Tjej

(skriver igen)
träffade roselil och tog en låång fika! trevlans!
sen gjorde jag bort mig lite.. satt och pratade om järna vårdcentral och att det inte är några svenskar som jobbar där och jag tycker det är dåligt för jag har blivit missföstådd jätte många gånger och till och med fått fel medicin för att dom utlänska som jobbar där pratar knappt någon svenska och förstår inte vad man säger. Dåligt tycker jag! så jag satt och berättade hur det var för roselil och sa väl dumma saker som 'blattar' osv och man inte ska jobba med människor om man inte kan svenska osv. efter typ en halvtimmes gnäll om invandrarna som jobbar på vårdcentralen ska vi gå och när jag ställer mig upp ser jag att precis brevid mig sitter en utlänsk kille i 30-35 års åldern, haha jag höll på att dö av skratt :)
sen gick jag och joel upp och hämtade min ''iphone'' för den kom med posten idag, så trotts att dagen började dåligt blev den ganska bra:)
Hej då (igen) :D
And remember keep it black ;P


blondie!
Saknar den varma sommaren!
Sommaren -08 <3





Kommentarer
Postat av: Anna

Zöötizarrr!

2010-01-12 @ 22:17:19
URL: http://annanassan.blogg.se/
Postat av: -.^

ehm, tagga ner rassesnacket lite kanske?

2010-01-12 @ 23:33:18
Postat av: Ylva :D

rasse snack? nu har du nog missförstått ;P

2010-01-13 @ 12:25:54
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Vilken mysig bild!

2010-01-21 @ 22:36:45
URL: http://knoddis.com
Postat av: Ylva

Oootroligt mysig saknar sommaren!

2010-01-22 @ 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback