BILD EXPLOTION!!

Bilder från dagarna i Borlänge och peace and love festivalen :)


Kön till första insläppet

Hoffmaistro :)

Lillebror, the working guy ;) Tog en paus med resten av familjen i grästet när vi kollade på hoffmaistro

Här blev det väl mest häng, vid graff väggarna ;)

Denn var en av mina favvosar :) Nånting ni kanske inte visste är att jag älskar graffiti och har ävan hållt på och målat själv :)

Jag med biran ;)

Riktigt fräsha :)

Me igen..

Kärlek och konsert <3

The Kooks! Lätt bästa spelningen!

Älskling ;)

Jag bland snusket, Fettet bjuder jag på ;)

Vitalic, good shit! Dansade gärnet!

Testade lite peruker :D

Hälsade på Moa som jobbade med Henna tattueringar. Det är sånt man målar på kroppen så sitter dom i några veckor :) Moa gjorde en på mig :)

Hälsade på Egil(lillebror) som jobbade på, 18 timmars pass är inget att leka med.

Kollade lite på Kent också

Jag och lillebror. Lika? näee

klockan 03.00 innan arbetspasset(som jag sket i ;) ) Satt och försökte nyktra till efter en heldags supande.

Så jävla varmt! Bara SOL!
( Älskling på bild )

Ligger och försöker nyktra till i tältet ;D

Bästaste ungen i hela världen :D Älskar dig!

Lägger tyvärr inte upp så många fest bilder bara för man ser ju så jävla "fin" ut då eller vad tycker ni? är ni snygga på fyllan ? ;)


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: haha ne jag har inte gjort någe:P

2010-07-03 @ 20:59:53
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Tuva

Åh, jag vill följa med på festival nästa sommar! :D

2010-07-03 @ 22:50:42
URL: http://sirajeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback