idag har det inte hänt mycket...

Blev hem skjutsad av david vid 12. Älskling åkte på möte jag kollade på super size vs. super skinny tills han kom hem. Sen somnade vi vid 6-7 kanske, i soffan, och vaknade nu...
Bakis kanske?:P

Imorgon blir det andra tag :)

Hade iaf en awesome födelsedag igår. Kom massa folk hit och fikade och gav mig massa presenter ;P
Fick massa fina roséer champanj osv.
Sen på kvällen åkte jag och joel hem till gabbi och david och körde öl spelet med 500 kronors champanj och aa blev tok fulla hela bunten. Kan ju säga att bilderna där i från är helt hemska på oss alla! Shit va ful man är när man är full!!
Hade jäkligt trevligt iaf! Nu ska jag och Juuuel brie och kex  (INGET jävla vin idag)

Höööres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback