Kusin vitamin!

Att gå och lägga sig halv 4ra med en liten valp är ett stort  Nej! Gick och lade oss vid 4 då hade hon nyss varit ute sen vaknade hon vid halv 7 och ville ut så då sprang jag ut med henne en snabbis sen fick hon mat och kissade på golvet då blev det springa ut igen. Och nu är vi hemma igen haha. jadu det där med valp är nog jobbigare en en bebis vill jag säga! Bra övning för framtiden! ;)

Skall strax gå till affären och köpa mjölk så jag kan göra kaffe!! Sen kommer Tuva idag vi ska gå i skogen och äta melon och jordgubbar *mums* och myspys ;)

Kommentarer
Postat av: Plutten

Håller med där! Hundvalp är nästan jobbigare än människobebis:) Men människobebis är ändå nästan mysigare, eller inte...hmm...nu blev det svårt:P



Svar; Ja, klänning är jävligt skönt! Och det här är nog första gången sen jag var typ sex år som jag kände mej bekväm i det plagget:P haha

2010-07-04 @ 11:52:15
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback