Lite pic´s

Aja nu sitter jag iaf med pressad citron i håret, hopaps det inte ramlar av :P Men sååå slitet kan det väl inte bli har ju lixom aldrig färgat det.

Laddade in bilder från mobilen, shit va kass mobil kamera jag har :( Men nu är det ju så att det inte går och ladda in bilder från kameran så vi kör på det här ett tag då :P


Väx hår VÄX! Just nu går det inte att fixa någon frilla det är bara halvlångt och fluffigt:P


Känns som det blir lite mindre sol den här veckan :(


Bild från peace and love, syskonen i tältet :)

Åhh misseungens fejja är typ lika stort som mitt öga, snart får vi misseungar :D

Kommentarer
Postat av: jossan

skit snygg header!!:) frågestund på min blogg kika gärna in :D

2010-07-23 @ 08:10:27
URL: http://jossetheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback