Minigolf!

Har lillbrorsan över så det har inte blivit så mycket bloggning idag :P

Hade en helt underbar dag igår! Åkte till stan träffade Henke som jag inte gjort på över 1 år! Men men vi gick först runt och fönser shopade lite och jag va nära på att köpa ett par skor men sprang fort där i från för skor är inget jag behöver just nu :P
Sen åkte vi till Hornstull handlade Rosé på systemet och satte oss i Tanto och drack vin myste i kvälls solen sen efter ett par glas spelade vi mini golf som va sjukt svårt när man va lite drucken kan jag ju säga! :P Sen träffade vi på Love och Mats också som för festade i tanto med alla andra, sen blev det några drinkar på krogen och hem för min del och höll på att missa tåget men hann precis!

Kom hem och hängde med Joel och magne som hade väntat på mig sen, sängen!!

Idag har vi bara kollat film och mysat hemma, jag har varit lite smått bakis så inte orkar göra så mycket heller :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback