REGN!!!!!

Fy fan att gå i stan när det regnar!!! ALDRIG IGEN säger jag bara!
när jag åkte till stan imorse var det bara lite duggigt sen när jag kom in började det regna mer och mer och ännu mer!! Så det blev en massa kaffe på olika cafén och mycket fönsershopping för att slippa undan regnet, fast sen lessnade Henke och köpte ett billigt paraflax på H&M :)

Eftersom det blev mycket gå i regnet idag så pajjade mina converse, KUL! nästan helt nya, sugigaste kassaste märket ever! Ska äldrig köpa sånna igen. Brukar oftast gå i klackskor om jag ska gå i stan osv(inte när jag skejtar då har jag skejt skor) Hatar gympa skor och sniiiiikers fulaste som finns en tjej ska ha klackskor punkt slut!!

Köpte en suuuper fin kavaj idag också storlek 32 tror jag det va :S alla mina kavajer och fin kläder har växt ur mig ;) Fast det känns ju bara skönt fast inte lika kul när man inte kan köpa nya kläder hmm... Får fetta på mig lite igen så kläderna passar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback