See Yaaa Soon!

Sliteeen! Hur mår ni idag då? Jag är så jävla tok sliten! Såg en massa bra band igår, såg hoffmaistro, the kooks, vitalic, kent och massa fler som jag inte orkar skriva haha. Sen skulle vi jobba en sväng efter som "security" Men Älskling hade så ont så vi sket i det och drog hem och hängde med Egil(lillebror) För han hade precis slutat jobba, klockan va typ 04.30 när vi kom hem sen blev man ju klart väckt imorse av ett gäng människor fast sen blev det frukost på sängen också det gillar vi :D

Har åkt massa longboard idag också fast jag va så jävla trött i fötterna. Alla fulla festivalarer sprang fram och fråga om dom fick prova, typ 5 pers eller nått. Dom kanske ville ragga men det skiter jag i ;) NO BODY TUCH MY LONG FUCKKING BOARD!!

Nu ska jag ta det lugnt i solen en stund sedan blir det nog dra ut med brädan igen

Borlänge = Shyssta vägar, backar!


Kommentarer
Postat av: Tuva

Hoffmaestro! <3

Hoppas du har haft det finfint de här dagarna!

2010-07-02 @ 21:50:59
URL: http://sirajeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback