SEEEEEGO DAG!

Har just vart inne i Gnesta och handlat grill mat, jag och Joel hittade ett jätte gulligt vindskydd när vi va ute och plocka blåbär, ganska nära där vi bor så vi tänkte köra en liten grillning där ikväll, myspys! :)
Köpte en flaska rosé också som vi kan ha till :) Älskar verkligen rosé till grill mat alla andra kör på öl men det känns som öl är för "mättande" på något sätt.. Nåväl jag tar iaf med mig kameran kommer väl upp bilder senare(Imorgon) PUSS


MUMS!
Bara jag som verkligen ÄLSKAR grillningar på sommarn?:D

Kommentarer
Postat av: Sara Enberg

Precis! Jo, så var det för mig med, men dom kom tillbaka för ett tag sen, i alla färgerna och allt möjligt, så jag var bara tvungen att köpa en :)

2010-07-14 @ 18:53:37
URL: http://knockedmedown.blogg.se/
Postat av: Sara Enberg

Inga problem, du får väl springa in på stan en sväng och kolla om du hittar några. åtminstone här i uppsala så fanns dom :)

2010-07-14 @ 19:16:46
URL: http://knockedmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback