Suck...

Skulle lägga in bilder från idag osv så funkar det inte att lägga över dom? :s.. Ska försöka fixa problemet sen.
Snart kommre Kimmy över och vi ska gå och bada vid någon sjö i närheten. Eller ja han ska bada jag ska ligga och sola hehe, badkrukan ;)
Igår va iaf jätte mysigt. Var ju på Green festival i stan.
Köpte en lång jeans shorta och ansiktskrämer och lite sånt. Drack rosé i solen och tog det lugnt, helt underbart :)
Sen blev det en drink på en bar där mamma och pappas kompis jobba, hon bjöd på dricka och en crépes eller hur det stavas, dom va super goda :)

Sen hem och försöka sova, somnade kanske 4-5 suck... Nåväl i kväll är det 60-tals fest imorgon fest med gabbi david och lite folk söndag BAKIS Måndag 20 år.... Shit vadå jag 20 nää jag börjar fylla neråt igen 18 fyller jag iår ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR: Jo, det kan jag göra så småningom! Håll utkik :)

2010-07-16 @ 16:31:37
URL: http://emmaolofssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback