AAHH så skönt att duscha! ;P

Hahaha kom på mig själv innan jag skulle duscha. Jag "förbereder" alltid efter duschen typ hudlotion och sånt och ställer upp allt jag ska använda på toa locket så jag slipper rota fram allt när jag är blöt:P Tog en bild haha


Detta är alltså(börjar från vänster)
1. "väskan" ligger det smink och sånt i men inte allt:P
2. Hawaiian tropic, as bra på sommarn!
3. Pepermint fot balm luktar jätte gott och funkar verkligen! (bodyshop)
4. Deo ala barnängen mild och håller länge
5. Eye cream från bodyshop tar bort svulnad och tar bort mörka ringar.
6. Nivea cleansing wipes, tvättar ansiktet innan jag tvättar med ansiktsvatten
7.aco eye cream lägger på den efter den andra ögonkrämen för den svalkar så skönt och funkar som en bra "primer"
8. aco ansiktskräm, använder den på lite torrare delar av ansiktet
9. Bodybutter från bodyshop, har den på benen på sommarn men använder den inte så mycket när det är varmt mest på vintern har jag den överallt luktar helt awesome!
10. Natu vive granatäpple lotion.
11. Natu vive granatäpple handkräm
12. Healthy sexy hair. Soya protien till håret stärker och vårdar as bra!
13. tee tree skin clearing toner bodyshop ansiktsvatten. köpt idag verkar as bra
14. weleda anisktskräm, jätte bra! Använder den på lite "skörare" delar av ansiktet.

Jaa det va väl allt:P hahah vad använder ni för hudprodukter?

Kommentarer
Postat av: Li

Mycket skönhetsprodukter! :D

Var hittar man hawaiian och vad är den bra mot? (=

2010-06-07 @ 12:10:24
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback