Älskar sommarn!!!!

Va precis ute på en lång prommis så jävla skönt! Hoppas att vädret blir lite bättre så man kan glida till stranden snart:) För molningt just nu.

Denna sommarn va verkligen efterlängtad! Har haft den vidrigaste värsta vintern ever. Verkligen sämsta perioden i mitt liv. Och nu när sommarn börjar komma så mår man så jävla bra! Iaf jag ;) Så idag blir det bara hänga i M to the Ölnbo och steka och bara mysa och må bra! Ska städa idag också så det blir rent och fresh!

Igår innan jag skulle åka från kusinen så fick jag massa plantor av min moster:D Yeyy! Fick 2 tomat plantor och en salvia planta och en dragon planta ägg från deras hönor och massa rabarber :) Underbart!
älskar att ha massa växtrer hemma! fast våran lägenhet ser redan ut som en djungel men det är bara fint!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback