klockan 12???!

Hahah fail att vakna typ klockan 12? jag som brukar vara morgon pigg. Men vi somnade faktiskt sjukt sent igår, kollade på en tråkig film som va 3 timmar lång så vi somnade inte förns 4 känns det som.

Nu har lillebrorsan åkt till skåne för att jobba på swedenrock! Skulle också vilja jobba men tror inte min hand klarar av det än. Den är ju fortrfarande stel och gör ont men det kanske blir så att jag och joel åker ner och jobbar någon dag men vi får se. Måste ställa in mig på 18 timmarspass och 3 timmars sömn:P

Dom här festivalerna har jag jobbat på genom tiderna:
Swedenrock07
Hultsfred 07
Bullret 07
Swedenrock 08
Hultsfred 08
Swedenrock 09
Sonisphere 09

Dom här festivalerna har jag festivalat på:
Uppsala reggae 07
Pierpressure 07
Arvika 07
Peace and love 08
Arvika 08
Urkult 08
Metaltown 09

(har säkert glömt någon)
Fast på jobb festivalerna festade vi riktigt hård också haha:P

Det här året blir det inte så många festivaler känns det som, men det blir iaf,  Peace and love, Ölandroots kanske Urkult. Men ja vi får se är inte sugen på en festival sommar igen ush:P


Jobb på Bullret 07

Fest Hultsfred 07

Lillebror Egil Arvika 07

Jag och Leon Arvika 07

Sista bilden, Arvika 07




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback