Nu är det kvällen ;)

Nu har vi precis kollat klart på 'i love you phillip morris' riktigt bra film tycker jag Jim carrey är verkligen en av favoriterna tror inte killen gjort en dålig film någonsin :D
Lillebror ringde just han kom hem för någon timma sen från swedenrock ohc imorgon blir det kryssning :D
Så har packat lite och sånt men jag ör en sån som ÄLSKAR att stressa i sista minut och glömma allt det viktiga det tycker jag om att göra... *inte* men det är oftast så det brukar bli.

Imorgon på förmiddagen har lillebror bjudning hemma hos föräldrarna så det blir väl att dra förbi först och sedan åka till stan. Nu ska jag dricka en stor kopp te kolla på lite soutpark och sen däcka, lååång dag imorgon! i like it!


Svart kort tjock ;)
Nämen jag på Hultsfred festivalen år 2007 tror jag det va, känns som eeeevigheter sen.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Har faktiskt inte sett I love you Phillip Morris, men alla filmer med Jim Carrey är ju bäst, så den kanske är värd att se :)

2010-06-14 @ 19:26:18
URL: http://sirajeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback