Snabbt!

Detta blir ett snabbt inlagg ska till tåget om nårga minuter...! Ska till Järna vårdcentral för att kolla upp urinvägsinfecktionen som eventuellt kommit tillbaka. Fick ju pencilin mot det i Norge med den har inte tycks funka:( Sen ska jag på återbesök när det gäller astman som blivit värre och kolla upp ryggen, igen.
Aja annars idag så ska jag åka på min nya bräda *love it*! Sedan blir det B-town för att hälsa på pappa och lillebror magne( mamma och egil,största lillebrorsan, är ju kvar i Norge) Åka lite bräda med Magne:) Finns sjukt najsa backar i Björnlunda så alla vet lixom:) Fast en gång åkte jag och sara bräda där så åkte vi så fort så vi höll på att åka ut på spåret och krocka med ett tåg haha.
Sen sover jag eventuellt där. Tycker om att komma hem till mina föräldrar ibland. känns lixom skönt och avslappnande. Sen dagen efter ska jag nog följa med magne till skolan om han inte får ta ledigt för om han får det blir det nog grönan imorgon:) skulle vara sjukt kul. Älskar att åka karuseller!! Fast det gör inte lillebror han tycker det är obehagligt. Haha det blir nog han som får hålla i mig imorgon isf när jag springer runt och hetsar på grönan som en och annan unge:P

Nej nu blir det fixa det sissta, dra upp joel ur sängen osv Sen tåget som jag inte får missa!!!!
Blogg ya later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 03:26:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback