Soleksem.... :(

Börjar bli bättre med soleksemat iaf har lagt sig och är inte lika rött längre. Nåväl blev hemma idag
J åkte till sina föräldrar och skulle säga hej då till sin mormor som åker hem till småland idag, hon är så gulli:)
Men jag va så trött så jag höll på att dö imorse så jag följde inte med.
Ringde iaf till skolan idag jag kanske ska börja på, ska på möte på onsdag, jätte nervös? Näee men det ska bli kul iaf. är faktiskt liiiiiite taggad på skolan fat jag vet vilket helvete det kommer bli men ska fan kämpa sista året nu! Sen ta studenten! Jappjapp!

Idag är nog planen att dra in till gnesta och träna lite eftersom det är så jävla kasst väder ute så man kan ju inte gå ut och springa eller så. Det suger :(

Nu ska jag göra téee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback