Upp med tupp, Tvätta tvätt!

YES! Äntligen går jag upp den tiden jag vill gå upp! Inte typ klockan 12 och missar halva dagen det suger!
Men men nu ligger det i 2 tvätt maskiner ska gå och byta om en timme sen ska jag träna klockan 12, najs bajs!
Sitter med min morgon latte, ush va stark den blev :s nåväl bra att bli pigg iaf :P Sen till det dricker jag JOKK BÄRDRYCK, Tranbär. Inte så super gott men nyttigt :)


*Mums*

Ska ner till affären snart och köpa mjölk så jag kan äta kellogs allbrown eller va den heter haha, sen blir det nog frukost på sängen för Joel, är jag den bästa flickvännen? Japp! ;D

Igår sa jag faktiskt att jag kunde ta första tvätt passet själv för jag vet hur Joel HATAR att gå upp på morgonen, tvätt tiden började 7. Så jag går upp helt ensam och börjar tvätta själv :)

Kommentarer
Postat av: jjoffe

oj va roligt! :) Valpar är så härliga:) Vad är det för en ras som du skall få?:)

2010-06-23 @ 08:45:36
URL: http://jjoffe.blogg.se/
Postat av: jorinda

vilken kvinna! :D

2010-06-27 @ 12:33:16
URL: http://metrobloggen.se/joie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback