Valp bilder ....igen... ;)

Vart en riktig mys kväll faktiskt! Medans valparna sov på nya sängen jag fixat i vardagsrummet drack vi rosé i kvälls solen och pratade om allt mellan himmel och jord som vi brukar :)
Sen senare kom Sara förbi på ett glas och mös lite med valparna innan Gabbi och David dkulle åka hem
Sara hängde kvar en stund och vi kollade på "the big wedding" på tv. Prinsessan you know... Vi kom fram till att det vart det tråkigaste jag någonsin sett och det kunde ju inte alls varit kul där, nej fy fan va gör dom med våra skatte pengar helt sjukt! Ush för monarkin, hallå vi levar inte på 1800-talet längre?

Nåväl här kommer lite bilder från kvällen :)
(förlåt för jag ser helt skabb och äcklig ut men hade faktiskt precis kört en hel städning av lägenheten och ni vet väl hur man brukar se ut då ;) )


Ursäkta skabbet ;)

Lilla Sam, Busungen!

Bus hund :)

Naaw <3

David och Sam, bus Sam bara biter och knager medans Guccigirl är lugn och myser

Blev många bilder på Guccigirl och mig :)

Sötnos! Busnos!

Så söta!! Helt kär!

Söt valpar! Ja som ni förstår kommer det bli massa hund bilder det närmaste men ska försöka låta bli att lägga upp ;)




Kommentarer
Postat av: Jadis

Ska du ha någon utav valparna eller??

Vill du ha lite jälp, så är det bara att höra av dig! :-)

Jag älskar hundar, som du kanske har hört från Love!! :-)

Har en del böcker oxå, om du vill låna, om du skall skaffa dig en... Kram Jadan

2010-06-20 @ 02:38:12
Postat av: J&P

gud va söt hund ^^

2010-06-20 @ 20:48:41
URL: http://extraspeciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback