Seg dag...

En sömnlös natt, ush...
Sitter här helt tomm i skallen och jätte jätte trött, och när jag blir trött blir jag gnällig som ett litet barn..

Vi va nyss och valde tapeter till nya lägenheten, kanske inte det bästa när ingen av oss sovit eller ätit.
jag orkade inte kolla speciellt mycket för jag tyckte alla i katalogen va rätt fula och trista så Joel fick välja, eller jo jag valde i köket :)

hoppas det blir bra, och om det inte blir bra skiter jag i det för jag vill bara bort från jävla järna
PLUS hur fula än tapeterna är så kan dom omöjligtvis vara fulare en väggarna vi har nu..(ser ut som någon kletat bajs på väggarna)

Nu ska jag ligga i sängen och sura lite tills Joel gjort klart mat till mig :)

Har mega ont i huvudet idag också, det hjälper ju, tack!

Pusskram från gnällylva

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Hej grattis du vann väggords tävlingen :D Kontakta mig snarast på mailen med dina uppgifter samt vad du skulle vilja skriva på väggordet och i vilken stil och färg :) kram

2010-03-25 @ 20:01:11
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback