Sov dag idag!


Vaknade klockan 10 i morse men idag kännde jag att jag skulle kunnat sova minst 5 timmar till, tror det är söndags ångesten som spökar :S
vid 1 gick vi till Joels föräldrar och åt en underbar 'Söndagsstek' :D

Älskar mat! Måste börja komma igång igen med matlagandet och bakning osv.
blir nog mer när illamåendet har lagt sig.
annars älskar jag verkligen att laga mat och fixa i köket, leka med olika örter och smaker :D

Nu blir det snart spenat soppa en av favvoriterna faktiskt:P Sen blir det film och popcorn och sova tidigt!!
ska upp tidigt och åka till södertälje sjukhus en av dom tråkiga sysselsättningarna jag har i mitt liv, sjukhus och vårdcentraler :( Blivit lite rädd för sjukhus på senare tid.

men men Joel följer med och hjälper mig genom sjukhus ångesten och tacka GUD för det annars hade jag inte orkat!

men ska hjälpa Joel lite med maten nu:)
tjaba tjena!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback