underbart!

Bara jag eller har det vart helt nunderbart väder idag?!:D Nästan så man plockar fram brädan om det inte vorr för allt äckligt grus... men snart soppar dom nog då jävlar är det dags!!

Idag var vi i mölnbo och kollade lägenheten fast vi inte hade några nycklar så jag klättrade upp på balkongen och smygkikade in(det var såklart ingen som bodde där det var helt tomt och ut flyttat) då hör vi en röst från huset mitt i mot - är det 2an ni tittar på?- aa.. säger jag lite röd i ansiktet. det var en gubbe som hette Roger som bjöd in oss i hans lägenhet för att kolla så vi slapp klättra upp på balkongen och smygtitta och hans lägenhet såg likadan ut. vi gick över och fick en rundvisning av lägenheten om vad som var nytt och sånt, jätte trevlig var han :) Blir glad av fina människor:)

När vi skulle gå frågade han vad vi jobbade med och jag är ju sjukskriven och Joel också men han frågade om vi va intresserade av att bli fastighetsskötare, för han verkade äga något 'plejs' uppe i stan. Så hoppas :)
man får väl bjuda på ett par koppar kaffe så kanske;)



Sunset på Mölnbo tågstation, snart är man en Mölnbo-bo det trodde jag Aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback