Älskar att duscha <3

Blev en mysig lång dusch, love it! ska försöka hålla mig till en dusch om dagen min hud börjar fan torka ut :s
Älskar att duscha jätte varmt och sen ha på sig massa krämer och sånt som luktar gott och sedan sätta på sig nya rena fräsha kläder :)
Igår duschade jag 2 eller 3 gånger men efter sista gången började mitt ansikte flagna och jag hade blivit jätte torr :/ Så detta är lite utav ett problem jag har att vara på tok för renlig. Måste ha handkräm på händerna annars torkar dom ut eftersom jag tvättar dom minst 2 gånger i timmen.. Ska försöka inte tvätta håret så ofta heller nu tvättar jag det 2 gånger om dagen?? Nej ska verkligen försöka sluta duscha.. så mycket som jag gör;)

Ibland funderar jag på om jag är "sjuk" för jag är så jävla noga med typ renlighet osv. speciellt med mig själv:S
Använder massa krämer varje dag utan dom skulle nog mig kropp inte palla trycket haha nej men allvar den hade nog inte mått så bra, ska verkligen dra ner på det :P


(google bild ofc)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuk är du nog inte. så länge det är för att du tycker det är mysigt/skönt, och inte en tvångsgrejj. men man ska vara rädd om sin hud. och att tvätta för ofta och intensivt minskar det naturliga fettet osv vi har i huden, och huden slutar jobba själv.

fast.. vi alla gillar ju att lukta gott. :D

2010-05-29 @ 13:38:22
URL: http://metrobloggen.se/joie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback